1/25Ez a műfaj már csak ilyen: a döntött hátsó szélvédőn nem túl jól lehet hátrafelé látni, szerencsére jár hozzá tolatókamera és radar. Ilyen hátsó lámpát még nem láttunk a BMW-nél, a kacsafar-légterelő is érdekes
Ez a műfaj már csak ilyen: a döntött hátsó szélvédőn nem túl jól lehet hátrafelé látni, szerencsére jár hozzá tolatókamera és radar. Ilyen hátsó lámpát még nem láttunk a BMW-nél, a kacsafar-légterelő is érdekes
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25Sokat javult a hátsó helykínálat, kellemesek az anyagok, a képen látható alapülésektől jól előre lehet látni, de a feláras sportfotelektől kevésbé. Leghátul a holmikat 560 literes csomagtér várja – iX2-esé az akku miatt 35 literrel kisebb
Sokat javult a hátsó helykínálat, kellemesek az anyagok, a képen látható alapülésektől jól előre lehet látni, de a feláras sportfotelektől kevésbé. Leghátul a holmikat 560 literes csomagtér várja – iX2-esé az akku miatt 35 literrel kisebb
1/25BMW X2 menetrpóba (2024)
BMW X2 menetrpóba (2024)
1/25Míg a belső égésű motoros kivitelek „veséi” rácsot kaptak, a háttérben automatikus szabályzású lamellákkal, addig az iX2 hűtőmaszkja teljesen zárt. Felárért világítanak a szegélyei, alighanem szem előtt tartva a fő piac Kína igényeit
Míg a belső égésű motoros kivitelek „veséi” rácsot kaptak, a háttérben automatikus szabályzású lamellákkal, addig az iX2 hűtőmaszkja teljesen zárt. Felárért világítanak a szegélyei, alighanem szem előtt tartva a fő piac Kína igényeit
1/25Már itt is süllyesztettek, de mechanikus működésűek a kilincsek, az alaktényező 0,26 – vagyis kedvezőbb, mint a rokon X1-nél. Jelentősen, 4,55 méterre nőtt a teljes hossz, nincs többé BMW embléma a C-oszlopon
Már itt is süllyesztettek, de mechanikus működésűek a kilincsek, az alaktényező 0,26 – vagyis kedvezőbb, mint a rokon X1-nél. Jelentősen, 4,55 méterre nőtt a teljes hossz, nincs többé BMW embléma a C-oszlopon
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25Majdnem ugyanolyan a műszerfal, mint az X1-ben, de ide már megérkezett a logikusan kezelhető, igaz, nem szélvészgyors új operációs rendszer. Ez az elektromos belseje, a benzinesek és dízelek duplakuplungos váltót kapnak
Majdnem ugyanolyan a műszerfal, mint az X1-ben, de ide már megérkezett a logikusan kezelhető, igaz, nem szélvészgyors új operációs rendszer. Ez az elektromos belseje, a benzinesek és dízelek duplakuplungos váltót kapnak
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetrpóba (2024)
BMW X2 menetrpóba (2024)
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25BMW X2 menetpróba
BMW X2 menetpróba
1/25Keresztmotoros, mint a legtöbb kompakt BMW, a csúcsmodellben M logóval. Az alapváltozatok (az iX2-t is beleértve) fronthajtásúak, míg az izmosabbak alapáron összekerekesek; a háromhengeres 20i és a 20d lágy hibrid hajtást kap
Keresztmotoros, mint a legtöbb kompakt BMW, a csúcsmodellben M logóval. Az alapváltozatok (az iX2-t is beleértve) fronthajtásúak, míg az izmosabbak alapáron összekerekesek; a háromhengeres 20i és a 20d lágy hibrid hajtást kap