Magyar designereknek biztosít lehetőséget a Magyar Divat & Design Ügynökség

Hello Wood Kabinka
Vágólapra másolva!
Az őszi sikeres együttműködés után júniusban újabb hazai designalkotók munkáival rendezik be a MaxCity lakberendezési áruház Hello Wood Kabinkák külső- és belső tereit. Míg tavaly a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 360 Design Budapest kiállításán debütáló lakberendezési tárgyak egy szelekciója ékesítette a különleges kabinházakat, addig idén az ügynökség design Start és design Speed mentorprogramjaiban résztvevő formatervezők kapnak lehetőséget a bemutatkozásra december 31-ig - írja közleményében az MDDÜ. 
Vágólapra másolva!

Az együttműködés méltán képviseli a MaxCity és

az MDDÜ egyik legfontosabb célkitűzését, a magyar design népszerűsítését.

A kooperációt pedig a Hello Wood teszi egésszé, aki hazai vállalkozásként szintén a magyar kreatívipar magas minőségét képviseli, az általuk megálmodott kiállítási teret pedig a magyar tervezők termékei teszik igazán egyedivé.

Jobbra a Hello Wood Kabinka Forrás: Komlósi Gábor

A MaxCity területén többek között az ügynökség 2022-es design Start mentorprogramjának alkotói mutatkoznak be. A kiállított alkotások között megtalálható Botos Balázs Grip csészéje és Unhurt/Rocky vázája; az itthon. kerámia tányérjai, fedeles tárolója és ebonizált használati tárgyai; Kata Font HomePlan Black vállfája, valamint Polka Varieté fogas szettje; Nornaabyss széke, SPlay íróasztala és Námi heverője; Sáfrán AnettHalle csészekészlete és Era vázája; továbbá a VivoidmárkaGreen Wall textil falburkolata.

Emellett az ügynökség szintén 2022-es design Speed mentorprogramjának résztvevői is bemutatják alkotásaikat. A látogatók olyan design remekekkel találkozhatnak, mint a Blum & WolfMöbioLoop függőlámpája és MöbioCurve állólámpája, a ConcrazyTerrazzo asztalai, a Forms Design Mix székei és asztala, a Madzag dog Mökki kutyaágya és párnája, a Sandart&Co Kft. Propeller lámpája, továbbá sarakeleTangens kanapéja, ülőkéje, Wally éjjeliszekrénye, Bruno íróasztala vagy a Cotangens székek.

A 360 Design Budapest kiállításon debütáló lakberendezési ötlet Forrás: Komlósi Gábor

A kiállításon keresztül az ügynökség mentoráltjai közvetlenül is szerezhetnek megrendeléseket egy szélesebb vásárlói körtől, amely hosszútávon is elősegítheti vállalkozásuk fejlesztését.

– emelte ki Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat & Design Ügynökség általános vezérigazgató-helyettese.

A Hello Wood évek óta foglalkozik kabinok tervezésével és építésével.

Az alacsony energiafelhasználás és a környezettudatos kialakítás által ezek a kisházak új módját népszerűsítik a lakhatásnak.

A személyre szabható Hello Wood kabinokban – például a MaxCityben kiállított Kabinkában – kevesebb, mint 30 négyzetméteren alakítható ki kényelmes és praktikus élettér. A minimalista, magas minőségű kabin falai között pedig remekül érvényesülnek a magyar tervezők izgalmas bútorai és tárgyai.

A Hello Wood Kabinka közelről Forrás: Komlósi Gábor

"Örömünkre szolgál, hogy az együttműködés keretében kortárs magyar tervezők figyelemre méltó tárgyaival rendezhetjük be a Kabinkát, és bemutathatjuk, milyen jól illenek a magyar design tárgyak a magyar designkabinba" – emelte ki Huszár András a Hello Wood ügyvezetője és társalapítója. Hozzátette: „A Kabinka megtervezésével olyan design terméket hoztak létre, amelyben mindenki megtalálhatja, amit keres, legyen az hangulatos hétvégi ház, csendes dolgozó- és vendégszoba a kert végében vagy különleges szálláshely."

A kívül-belül személyre szabható kabinház teret enged a képzeletnek, és hogy a Kabinka élmény még átélhetőbb legyen, felépítettek egyet a MaxCityben. A megnyíló Magyar designerek a házban 2.0 című kiállítással pedig azt is megmutatják, hogyan találkozik az építészet a formatervezéssel, az esztétika a funkcionalitással, a lehetőségek a megvalósítással, és hogyan néz ki a Kabinka, amikor magyar tervezők bútorai és tárgyai teszik otthonossá.

A MaxCity es a Hello Wood együttműködése közel két éve kezdődött, ezzel lehetőséget teremtve arra, hogy egy magyar építésziroda többszörösen díjazott kabinja bemutatkozzon a bevásárlóközpont egyik üzlethelyiségében. A MaxCity számára kiemelten fontos, hogy a kezdeményezésnek köszönhetően láthatóságot biztosítson és segítse a forgalmazók és a tervezők közötti kapcsolatépítést.