Így érintette a hajnali óraátállítás a tömegközlekedést

sín, vasút, vasúti sín, sínpár, illusztráció
Empty railway tracks are pictured at Saint-Lazare station in Paris on April 24, 2018, as French rail workers pursue a second day of strike over planned reforms to overhaul the national state-owned railway company SNCF. (Photo by BERTRAND GUAY / AFP)
Vágólapra másolva!
A nemzetközi vonatok az állomásokon várakoztak a téli időszámítás miatt.
Vágólapra másolva!

A Mávinform tájékoztatása szerint a téli időszámítás néhány belföldi és nemzetközi vonatot érintett, a menetrendet azonban emiatt nem kellett módosítani. A

Nyugati pályaudvarról, hajnali 3 óra előtt induló vonatok még a nyári időszámítás szerint közlekedtek a teljes útvonalon.

Már a téli időszámítás szerint indult vonat a Nyugati pályaudvarról Esztergomba 2.25-kor, Szolnokra 2.38-kor, Szobra 2.52-kor, a Nyugatiba Debrecenből 2.31-kor és Lajosmizséről 2.45-kor, a Keleti pályaudvarra Kelebiáról 2.09-kor és Szolnokról 2.58-kor, Debrecenből Nagykerekire pedig 2.20-kor.

A nemzetközi vonatok várakoztak

A nemzetközi forgalomban a Lőkösházáról hajnali két órakor induló, Budapesten át Bécsig közlekedő 346-os számú Dacia nemzetközi gyorsvonat a téli időszámítás szerinti 2 órakor indult el. A 347-es számú Dacia nemzetközi gyorsvonat a Keleti pályaudvarról október 30-án 23.10-kor indult Bukarestbe, Lőkösházáig nyári időszámítás szerint közlekedett, majd onnét a téli időszámítás szerint 2.39-kor folytatta útját.

Az éjjeli buszok sűrűbben jártak

A Volánbusznál ma hajnalban a nyári időszámítás szerint indult a Budapestről 2.15-kor Érd irányába közlekedő 720-as és az Érdről 2.40-kor a Bem tér felé induló 735-ös autóbusz.

A legtöbb éjszakai járat, amely óránként, félóránként vagy még sűrűbben közlekedett,

hajnali 2 és 3 óra között a téli és a nyári időszámítás szerint is járt

. A hétvégi buszjáratok (907A, 909A, 914A, 931A, 973A) viszont csak a nyári időszámítás szerint indultak 2 és 3 óra között.